Bourse24 Ads 215

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

به گزارش کدال نگر بورس 24، شرکا داروسازی دکتر عبیدی اظهار داشت: پیرو گزارش منتشر شده در پایگاه خبری سامانه کدال مبنی بر اخذ دستور قضایی ، سهامداران عمده شرکت داروسازی کوثر و سهامداران عمده شرکت داروسازی امین طی قراردادی متعهد به واگذاری سهام خود به شرکت داروسازی دکتر عبیدی مطابق با قرارداد بوده‌اند که از این بابت مبلغ ۲۰ میلیارد ریال نیز به عنوان بخشی از مبلغ قرارداد به ایشان پرداخت شده بود. لیکن به موجب ماده ۱۵ دستورالعمل افشای اطلاعات و از آنجایی که متن قرارداد محرمانه بوده و سهامداران عمده شرکت‌های مذکور نیز اقدامات لازم برای ایفای تعهدات قراردادی خود را صورت ندادند، این شرکت افشا را به بعد موکول نمود. با استنکاف متعهدین به فروش از انجام تعهدات، داروسازی دکتر عبیدی بر اساس مراحل حل اختلاف پیش‌بینی شده اقدام‌ نموده و افشای مراتب بر اساس دستورالعمل افشای سازمان بورس نیز صورت پذیرفت. در حال حاضر نیز دستور موقت قضایی مبنی بر منع هرگونه خرید وفروش، نقل و انتقال سهام سهامدار عمده و همچنین هرگونه تغییر در سرمایه شرکت اخذ شده است. در مقطع زمانی حاضر برآورد نتیجه و آثار مالی احتمالی این رویداد امکان‌پذیر نمی باشد.

"دعبید" شفاف سازی کرد

به گزارش کدال نگر بورس24 ، شرکا داروسازی دکتر عبیدی اظهار داشت: پیرو گزارش منتشر شده در پایگاه خبری سامانه کدال مبنی بر اخذ دستور قضایی ، سهامداران عمده شرکت داروسازی کوثر و سهامداران عمده شرکت داروسازی امین طی قراردادی متعهد به واگذاری سهام خود به شرکت داروسازی دکتر عبیدی مطابق با قرارداد بوده‌اند که از این بابت مبلغ ۲۰ میلیارد ریال نیز به عنوان بخشی از مبلغ قرارداد به ایشان پرداخت شده بود. لیکن به موجب ماده ۱۵ دستورالعمل افشای اطلاعات و از آنجایی که متن قرارداد محرمانه بوده و سهامداران عمده شرکت‌های مذکور نیز اقدامات لازم برای ایفای تعهدات قراردادی خود را صورت ندادند، این شرکت افشا را به بعد موکول نمود. با استنکاف متعهدین به فروش از انجام تعهدات، داروسازی دکتر عبیدی بر اساس مراحل حل اختلاف پیش‌بینی شده اقدام‌ نموده و افشای مراتب بر اساس دستورالعمل افشای سازمان بورس نیز صورت پذیرفت. در حال حاضر نیز دستور موقت قضایی مبنی بر منع هرگونه خرید وفروش، نقل و انتقال سهام سهامدار عمده و همچنین هرگونه تغییر در سرمایه شرکت اخذ شده است. در مقطع زمانی حاضر برآورد نتیجه و آثار مالی احتمالی این رویداد امکان‌پذیر نمی باشد.
بدیهی است در صورت وقوع هرگونه رویداد با اهمیت، مراتب مطابق مفاد ماده 13 دستورالعمل اجرایی افشای اطلاعات شرکت های ثبت شده نزد سازمان افشا می شود.دعبید

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24